27 januari.


Snabb igenomgång om helgen som varit,


Fredag ;
Kvällen började hemma hos Samantha med Olivia, vi var där en stund men sedan när Älsklingen ringde och tyckte vi skulle komma till dom ( dom festade ungefär 3 min därifrån ). Så vi drog dit och efter ett tag kom Annie : )  Hade en redigt trevlig kväll med älsklingen och mina underbara vänner och annat roligt folk ;)

Lördag ;
Upp och jobba, redigt trevligt... not* ville ta en redig sovmorgon men icke sa nicke.  Åkte från Daniel vid elva för att va på jobbet vid tolv.  Väl hemma från jobbet tog jag mig en lååååång dusch och satte mig sedan på rummet för att fixa iordning mig lite och sedan åka iväg hem till Danie där jag spenderade min kväll/natt.  Lagade lite mat ( hamburgare ) gick ner för att hyra film ( där vi upptäckte att man inte kunde hyra film ), färgade daniels hår & såg på film :)

Söndag ;
Vaknade upp hos älsklingen och fick ingen sovmorgon nu heller,  upp och jobba. Herregud har aaaldrig varit så stressad på jobbet innan. Vilka beställningar. Har sovit typ 6 timmar och ätit två hamburgare på hela helgen, iissh jag va inte på topp humör.  Men nu sitter jag här och fan va mysigt jag har det, som bäst med älsklingens gammla HFF tröjja och tom&jerry kalsonger och självklart sex and the city på tvn , blir inte bättre ;) som pricken över I:et så måste jag nog ner å ta ngt å äta med ;)



Ska försöka ta mig igenom denna veckan, och nästa med sedan är det looov, har gått i skolan i typ 3 veckor men längtar redan som fan efter nästa lov.   Men med dom bästa människorna så klarar jag nog det ;)

Ska dra mig nu, hare fint Ciaao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0