24 Januari



Jag gjorde det igen. 20 minuter innan skolan började ringer olivia mig och frågar vart jag är någonstans. Självklart låg jag i sängen och sov men ni vet snabb som jag är kutade jag upp ur sängen och han faktiskt ner till kålgårdsarenen där idrotten skulle vara. Duktigt.


Fy fan för Yoga säger jag bara, det var hemskt. jag är ungefär lika vig som ett kylskåp och har balans som en ... ja jag vet inte vad. och där stod jag och såg ut som ngt från rymden i dom jävla ställningarna. herregfud.


 
händer i helgen ;

Fredag ;
Ska shoppa shoppa och shoppa!! fan pengarna har rullat in och jag är överlycklig! Skulle ha träffat älsklingen på kvällen men det blev visst inte så, så jag drar iväg till samantha för lite paaarty party ;) Kan nog bli redigt trevligt.

Löördag ;
Jobba, ush ja jag vet själv hur trött jag är på lördage men vad gör man inte liksom för pengarna. På kvällen blir det Daniel, ohja han slipper inte undan inte ;)  <3

Söndag ;
Jobb,jobb,jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0