19 Januari.



image108


Tjaaaaaah,  kan ju börja med att mina fötter inte mår sådär jätte bra om vi ska säga så liksom. Att dansa nonstop i pumps i en helkväll är väl ingen bra ide, men som man säger vill man vara fin får man lida pin. Jag var ju inte den ändå tjejen med klackar där igår heller så jag blev ju trampad på tårna ett antal gånger, och ja mina tår dom har oooont! Fick även ett slag i fejjan, lagom åt mig typ, ont gjorde även det!

Kvällen börjades hemma hos Olivia, Det var jag ,Olivia, Ellie, Madde, Annie, Emma och Mimmi.  Tjejerna från HP1C <33 Fan va bäst ni är tjejer !  Vi fixade oss lite och hade sådär allmänt trevligt. Frammåt nio drog vi till mcdonalds där vi skulle möta upp Elin och sedan direkt iväg till huset. Kvällen funkade väl, är väl inte ett sådant där stort fan av Huset direkt, men ngn gång då och då kan man ju bjuda till lite :P

Bilder från kvällen finns på, http://haaannas.bilddagboken.se






Idag sov jag tills ungefär två, skit skönt var det! länge sedan jag fick en sovmorgon på en lördag.  Sedan var jag duktigt och städade mitt rum, men det blir ju dock stökigt igen efter 2 min : / Nu sitter jag här ska snart käka och framåt kvällen kommer Daniel :) <3 Ska se på Them , en skräckis som är baserad på verkliga händelser och tydligen ska vara riktigt bra.

och nu avrundar jag här, Ha en mysig kväll : ) Ciao.

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt du är =)

2008-01-24 @ 18:57:05
URL: http://Sdahlgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0