17 Januari.



Hemsk morgon. Bad klockan 8 på morgonen! Fy fan säger jag bara, jag var inte taggad någonstans och hela klassen tyckte de var riktigt svin kallt så vi simmade alla i en ända klunga för på ngt sätt trode vi idioter då att de säkert skulle bli varmare då.

Ja idag började nya schemat för nu är det ju ny termin, Hurra.  Usch hata nya schemat, de e fan mycket jag hatar nu för tiden. Men jag ska inte gå in på vad för det är inte så specielt eller vi säger så här; det är helt enkelt inte värt de för det är så jääävla töntigt.


Jaapp och imorgon blir det huset, ska bli så jävla kul. bara en redig ute kväll med tjejerna ( Ellie, Annie, Olivia, Mimmi och Emma ;D )  och självklart ska ja träffa min älskade Evelina ; )  NEe de blir najs fan, Daansa som fan ;)


Och nu måste en uttråkad hanna plugga, japp kul. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0