16 Januari.

Vaknade idag runt 7 tiden, trode jag skulle dö på grund av min huvudvärk så jag stängde av väckar klockan och bestämde mig för att sjukanmäla mig och sedan fortsätta min sömn. Klockan två ringde telefonen och jag vaknade igen trött men klockan var ju två, ingen ide att sova så länge när man ska lägga sig tidigt samma kväll. Vet dock att jag inte kommer att somna förens typ 2 inatt men det är som det brukar vara då. Frammåt fem tiden kände jag mig tillräckligt pigg för att springa lite på löpbandet. Försöker komma iväg till gymmet två ggr i veckan och de övriga dagarna springa 30 min på löpbandet här hemma. Hittills har det faktiskt gått redigt bra. Gäller bara att ha rätt inställning. ( kan stolt medge att jag lärt mig göra ett antal armhävningar såhär vid snart 17års ålder, haha ;D )

Veckorna som i vanliga fall brukar gå så enormt fort ser ut att gå ngt så fruktansvärt sakta nu. Tror det kan ha med två saker att göra. Tillstörsta delen för att det är januari och januari är enligt mig en deprimerande månad, Januari, feburari och Mars är tre månader jag inte tycker om. allt är mörkt och kallt och humöret bara sjunker. Andra anledningen är nog för att jag inte får träffa Daniel under skoldagarna eftersom han praoar och praoar han inte sent så tränar han. Så jag får gått och väl vänta tills på helgerna med att träffa honom. Det ända posetiva med det hela är väl att man får något att längta till så mycket och när helgen kommer så är det så bra :) <3


I helgen blir det inget jobb, nepp jag är fri som en fågel som man brukar säga. Det blir utekväll med tjejerna Olivia, Annie, Mimmi, Ellie & Emma. Kvällen kommer börja hos Olivia och sedan ger vi oss av till Huset där vi bara ska dansa hela natten lång. På Lördag ska jag ta mig en redigt lååång och go sovmorgon, något jag inte har gjort på en lördag under ngt år nästan. Senare på eftermiddag blir det självklart min älskling trodligen bara mys heeela dagen,kvällen,natten ;) Joo som de ser ut har jag hela helgen fullbokad redan. Precis så som jag vill ha det :)
 

Och tydligen är jag väldigt duktig på det jag gör på jobbet. Ja visst där ser man. Helena ringde igår och sa att jag hade varit så duktigt sist jag jobbade så att en slags kontrolant som var cevil klädd hade handlat av mig och tyckte att jag var så duktig så jag får 500 kronor. 500 kronor bara sådär är ju inte något man bara tackar nej till ; P


Nej ska nog runda av här och krypa ner i soffan och bara myysa :) Ska nog se mord i sinnet med mamma. Skriver mer imorgon :) Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0