Torsdag

image176

Jo men gott folk vi vet ALLA vad torsdag betyder.. Snart helg! Ja precis hur underbart som helst och helgen verkar rätt så uppbokad faktiskt. Älskar när det är så, man vet vad som ska hända lite av ett kontoll freak när det gäller det vill veta vad som ska hända annars mår jag inte bra :P haha

Imorgon blir det självklart skolan, prov på antiken men det ska nog gå bra kan det mesta och tycker oxå det är riktigt kul att läsa om saker som antiken romariket , ja historia i allmänt. Efterskolan ner till stan shoppa shoppa och shoppa Okej jag har sagt så gansa mkt nu och jag hittar INGET inne i stan. Ush deprimerande, Jag har ju pengar att slösa liksom.  Ja på kvällen blir det ju självklart tjejerna, får se vad som hittas på :)

Lördag Klart som fan att hanna ska upp och jobba, duktigt som man är . Ne meen det blir inte så många timmar och efteråt så blir de bara hem ta dusch och göra mig iordning inför kvällen för ja då blir det fest .Blir ju till att sova hos älsklingen med efteråt : )


Vet inte vad det är men blir så taggad av låten!
Miley Cyrus - See you agian.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0