Söndagen 17 Feb.


Mer trött än vad jag är just nu blir man nog inte men samtidigt så vet jag att jag inte kommer att sommna inatt pågrund av att jag ska va i skolan klockan 8 imorgon bitti. Jo men ni vet man är taggad (y)


Jag vill ha blå himmel, vår , sommar NU! längar tills dom dära sommar dagarna när man bara kan gå ut med frillan uppsatt i en slarvig knut och solglasögonen på. Ååh i vår ska här shoppas solglasögon, Solglasögon och skor ska inhandlas och det i massor. Har kvar sisådär 4 stycken solglasögon bara från förra sommaren och det är stooora sådanna. Ska inhandla ngra i lite mindre modell nu med tror jag. Längar så otroligt mycket, Ge mig sommar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0