Skulle det kunna bli bättre?

Nej verkligen inte, Jag vill bara passa på att säga att jag har världens bästa vänner och världens bästa pojkvän att ha  alla er i mitt liv gör allting bara så underbart! Detta säger jag för att det nu är alla hjärtans dag och iår ska den inte bli misslyckad för iår har jag min älskling och mina vänner ! <3

Min faster som har varit i Thailand skickade lite bilder på lite saker hon köpt till mig , otroligt snällt av henne att köpa lite smått och gott åt mig där nere, lite som en försenad julklapp. mycket tack till det :)


Idag ; Gick en runda på A6 med mamma när hon hade slutat och köpte lite smått och gott till min älskling i allahjärtans dags present hoppas det kommer uppskattas :) Sedan åkte jag ner till juneporten för att möta upp mina favorit flickor ;) Blev en tre timmars fika på Claras med mycket snack precis som vanligt !

Imorgon ; Ja alla hjärtans dag och tro fan både jag och Daniel ska jobba fredag morgon så det blir inget sova över här inte nej nej får träffas några timmar och mysa och sen träffas igen på fredag och ta igen allt :) Får se hur mycket klockan är när jag åker från älsklingen och hur pigg jag är då men är det inte för sent åker jag upp till tjejerna som festar & sörjer ( ja sådant lär tydligen alla singlar göra imorgon vad jag har hört ;P ) Får se hur det blir imorgon.


Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0