Se ditåt.


Fronda i melodifestivalen om två veckor kan nog bli riktigt intresant, har ju en pojkvän som typ älskar fronda så vi lär ju sitta bänkade framför tvn. Kan inte riktigt tänka mig att han gör en typisk melodifestival låt men vilka låtar är det nu för tiden igentligen liksom?  Nee men de ska bli spännande ; )

Sitter och snackar med Olivia och vi sitter och funderart på hur jävla bra framtiden kan bli igentligen. Kan ju bara tänka mig henne och jag i en egen lägenhet. Vi skulle itne få en tråkig sekund där inte kan jag mycket väl lova er! Kan jag inte få hoppa över min födelsedag som kommer nu om 2 månader och bara fylla 18 med en gång? 17 känns som en sådan jäkla onödig ålder, ärligt vad för kul händer när man fyller 17? Ingenting! Förutom att man kan köra med "Nee men du får inte bestämma över mig längre för jag fyller 18 om ett år" till föräldrarna, men inte för att dom bestämmer så mycket nu heller. Hallå frivilja liksom.


Veckans Hiss ; Mina Tjejer och min älskling :) <3
Bara för ni är så jävla (ursäkta språket) underbara och gör helt enkelt livet en aning mkt bättre!
Veckans Diss ; Till en speciel kille som vi har väldigt låga tankar om just nu.
För det är svinigt att ljuga, Fan ta dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0