Måndagen.


Riktigt sugen på att köpa den första bikinin i mitt förra inlägg, ca. 20 dollar per del nu är ju frågan vad frakten kostar? Någon som kanske vet? skulle vara till mycket stor hjälp! 

Lönen inne på kontot med vilket känns helt fantastiskt, shoppa säger jag ju bara gott folk, blev inte så mycket utav det idag men inhandlade ett par skor och en hårfärg iallafall bästa med at vara brunett nu och ha de bruna färgen ja vill ha, behöver inte lägga ut 2000 spänn på frisören utan kan ju köra rubbet hemma ;) Men det blir nog en tripp till frisören nu snart till våren för att lägga i lite blondare slingor i det mörka för en mer sommarkänsla.




 Hejhej farbror polis! Ja vi hade yrkesdag i skolan idag och jag var självklart och kollade in polis. Är så enormt sugen på att söka in på polishögskolan efter gymnasiet ( läser karlsson eller löken detta så vet jag att dom kommer att gråta av skratt ) Men fan va intresant och kul det verkar! :) Sedan läser jag ju Turism i skolan med så man vet aldrigvart jag kan sluta någon stans... haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0