Helgen ;


Fredags ; Inget specielt hände, Umgicks med älsklingen min bara låg framför tvn och såg på vänner typ :)

Lördags ; Älsklingen drog vid 8 tiden typ så jag bestämmde mig för att sova vidare yttligare några timmar tills klockan va ca halv elva och mamma väckte mig. I panik ringde jag Annie,Olivia & Mimmi och sa att vi va tvungna att vara på stationen kvart i tolv för att köpa bussbiljetter, ja snabbs som attan fick jag göra mig iordning och bara ngn timme senare satt vi alla på Bussen på väg till Linköping!

Väl framme i linköping letade vi upp stora torget där telia hade en stor svart vagn och en röd matta utrullad ;) Gick in där och hämtade ut biljetterna vi vunnit ;) Sedan var det bara att hålla sig road i staden linköping så gott vi kunde ;) Blev först mat på Burger King sedan lite fönstershopping, efter ngra timmar satte vi oss på ett cafe ( vi kan nog sitta flera timmar på ett mysigt cafe utan att tröttna ) sedan var det dax för att ta bussen till Cloetta center, ja sedan såg ni ju allt på tv själva ;)

Väl hemma i jönköping tillbringade jag ngra timmar framför min bästa vän datan och tillslut kom älsklingen som mer eller mindre sommnade med en gång i min säng, vilket jag inte var sådär allt för glad för.. men men.  fick ju hela söndagen på ass ta igen de så :P




Ja och imorgon så får jag den efterlängtade lönen, ojoj en heldag på stan/A6 säger jag bara gott folk ;) Jodå ska nog försöka få hem både det ena och det andra ! Visar imorgon vad som kom med i shopping påsen : ) CIAAAAAO!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0