Dåligt.



Ja det är redigt dåligt med uppdatering under helgerna, kan nog bero på att jag hela tiden har ngt annat för mig och knappt sitter vid datorn. Lite skärpning med det kanske?  Nee nu måste jag snart hitta ngt fint till alla hjärtans dag, paniken kommer krypandes. Självklart så ska älsklingen jobba fredag morgon så det blir till för mig att åka hem på kvällen men sen får jag ju honom hela fredagen och det tackar jag absolut inte nej till! :)

Och en liten fråga hur kan cirka 10 killar ge sig på EN tjej på ett fullt dansgolv? Jag bara undrar. Första gången jag riktigt slog till någon med flit och med tanke på vad han gjorde så har jag inga skuldkänslor någonstans. Fy fan för vissa människor säger jag bara. Nej detta var sista besöket på huset för mig på ett bra tag.  Vill bara säga tack till alla människor som va så snälla efter allting <3

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0