Alla hjärtans dag.


Vaknade halv tre idag!?  Redigt skönt med en sovmorgon som får heta duga. Första jag fick på morgonen var ett paket med choklad hjärtan av mamma och pappa så det blev min frukost ;) Satte mig lite vid tvn tills daniel ringde och sa att jag skulle skynda mig hem till honom vilket jag oxå gjorde för jag saknade min älskling :) Fick sötaste nallen och kortet av han <33

Eftersom vi inte riktigt kunde fira alla hjärtans dag fullt ut idag så tar vi igen det imorgon ska tända upp en massa ljus i sovrummet och så.... haha ja ni kan ju gissa er till resten ;) Blir kanske ut och käka något med, får vi hoppas på :)

Måste städa rummet nu och så och tänkte även placera ut alla ljus och se hur bra de kan bli jobbar nämligen till 5 imorgon så det blir ingen tid för städning för mig inte! 

Ciaao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0