4 Feb.


Kände på mig redan igår att jag inte mådde så bra och i morses vaknade jag med största huvudvärken så det blev bara till att fortsätta att ligga i sängen och sova vidare. Inget fel på det, absolut inte ! ;)  Så nu är det ingen skola förens på Onsdag, sen behöver jag bara gå Torsdag med sedan är det lov, som jag har längtat ;P


funderar på att lägga på ansiktsmask. hår inpackning och hela kittet ikväll och sedan bara lägga mig i badkaret med en bra tidning, ja så får det nog bli det låter riktigt lockande.  Måste oxå bara tillägga att jag börjar bli lite småstolt över mig själv som lyckas få iordning på mina naglar synd bara att dom inte växer fortare!


Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0