3 Feb.


Godmorgon säger jag såhär nu på kvällen, är inte så aktiv på bloggen under helgerna för det är så mycket annat som ska göras då ; )

Fredag ; Tjejkväll hemma hos Olivia, helgosigt var det verkligen men drog mig hemmåt ganska tidigt för jag höll på att somna och skulle upp och jobba på lördagen så hem blev de, snacka lite i telefon med älsklingen innan jag somnade med :)

Lördag; Upp och jobba, 12-18 var tiden, skulle igentligen bara jobbat i tre timmar men philip frågade om jag kunde jobba istället för han och jag tänkte att jag kunde håll mikaela sällskap ;P Så fort klockan slog sex så drog jag mig hemmåt för en snabb dusch och lite fixning tills Olivia kom ;) Drog oss hem till Mimmi där hon, annie, ellie och alle väntade på oss och vi startade igång med lite förfest. Runt nio tiden ringde min älskling och jag drog mig till bussen för att möta han där och resten av våran kväll spenderades i min säng tittandes på Ladder 49 ( kan tillägga att jag grät som fan när filmen närmade sig sitt slut ;P )

Söndag ; vaknade upp bredvid Daniel och jag satte på Desperate Housewife ( syster fick säsong två i födelsedags present ) , Blev en massa tittande och mys frams till klockan sex då det var dags för honom att åka hem. och nu sitter jag här, ska städa klart mitt rum och sedan lägga mig lite i sängen och titta på tv :)

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0