20 Feb.

image160

Linne; H&M
Kofta ; Gina Tricot.
Sjal ; chanel.
Jeans ; Replay.




Vaknade imorses otroligt pigg redan vid sex tiden och tänkte att de va lika bra att gå upp så jag gick upp satte mig framför speglen och gjorde det som behövdes göras där ;) Väl i skolan genomled jag tre låånga lektioner innan det var dags att dra sig hemmåt, dock så gick jag in en snabbis till stan med Livvan innan det var dags att möta far min för utvecklings samtal. Gick väldigt bra måste jag säga, ingen dålig kritik fick jag, Visst är man duktig!

Har gjort en läxa i turismen känns bra att ha de avklarat bara sisådär 1000 saker till att fixa :O sitter och väntar på att älsklingen ska bli klar i skolan så att jag kan åka med honom hem och goosa ;) Ah de e mys! Rackertcentrum imorgon får se om mina 3 år som bedminton spelare gör någon nytta.

Ciaao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0