19 Feb.

Börjar sådär med en liten egokick ;

image157

Jacka ; H&M
Kofta ; Odd Molly
Jeans ; Peak Performance
Tröjja ; H&M
Sjal & Örhängen ; Chanel
Hårband ; H&M
Armband ; Julklapp av älsklingen.

image158
image159




Idag ;  Redigt skön dag började tolv och slutade kvart över fyra. Inte helt fel det. Men jag fattar inte varför det är så att varje gång jag verkligen har sovmorgon är de mornar jag verkligen måste stressa iväg till bussen. Mycket konstigt det dära verkligen!  Gick bort till stan på håltimmen och käkade en macka från mackmakeriet, nyttigare och godare än en cheesburgare. Så jävla bra ;)  Har gjort mina ind. val idag med blev Psykologi A och Matte B och till trean blire Engelska B och Historia A.  Åkte förbi Daniel en snabbis med för att hämta mitt busskort, ahw alltid lika underbart att träffa han :) Ska snart iväg och handla lite, kan verkligen behövas !

Ciaaao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0