18 Feb.


Första dagen i skolan efter lovet idag och det var inte kul någonstans kan jag ju allt ta och lova er. Vad laddad och redo redan klockan 8 på morgonen och fick då självklart veta att vi inte började förens 9.15 Man blir ju inte sådär jätte överlycklig när man kunde ha sovit sisådär cirka 60 minuter extra. Men sagt och gjort så går vi bort till friskis där en sväng inne på gymmet väntar. Nej det blir ju inte så seriöst när hela klassen är med , ne får fan ta och skärpa mig nu ! Vill man va snygg i sommar så får man kämpa. Jag lär ju slappa till som fan och tänka "äsh dom får ta mig för den jag är" i sommar eller något ;)

Gått en runda på stan med Annie efter skolan med och köpt en grej till naglarna :)

Ciaao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0