varför ska jag alltid göra så mot mig själv?

Såg nyss klart på Titanic och jag mår aldrig bra efter att ha sett den filmen, ivanliga fall brukar jag ha någon jag kunnat ringa.. men det funkar ju inte riktigt så nuför tiden. Wow den filmen har verkligen allt lycka, sorg, kärlek. Jag fällde min första tår när Jack tog med Rose upp till fören och höll om henne och hon sa "jag flyger" sedan kysstes dom i solnedgången. Sedan grät jag ungefär hela tiden efter det. Gud vilken saknad filmen för med sig en saknad efter en speciell.. men jag ttänker inte låta mina tankar vandra för långt åt det hållt. Onödigt. Ska istället se frammåt och låta Olivia vara den som tröstar mig! Tröst behöver man alltid efter att ha sett Titanic, så är det bara.

Kommentarer
Postat av: Olivia

<3333 söti

2008-12-17 @ 14:04:28
URL: http://olivjashining.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0