Spökar.

det finns ingen annan förklaring, det måste spöka på mitt rum. ett litet ipod spöke skulle man kunna kalla det, jag har haft detta problemet under en lång tid men nu går det för långt.. Jag har en stor högtalare min ipod är ikopplad i och den byter låtar av sig själv när jag spelar en låt jag verkligen vill höra på och byter till en annan låt jag aldrig har hört, en låt jag är säker på att jag aldrig skulle ha lagt in på min ipod (för det är låtar med bara lungt piano spel, och det är inget jag lyssnar på) .... Den sänker och höjer av sig själv.. och man skulle ju kunna tycka att det är något fel på själva högtalaren eller ipoden.. men nu är saken såhär att detta händer BARA när den är på mitt rum. Aldrig någon annanstans i huset beter den sig så konstigt. Jag blir ju fan rädd nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0