Lördagen.


Vaknade imorses utav att Louises storebror Jonathan ringde och trode att jag var en helt annan hanna, myckt trevligt när man tänkte ta sig en sovmorgon för en gångs skull! Jag har nog inte berättat vad jag gjorde igår heller? Var hos min sjukgymnast och eftersom min huvudvärk inte blir bättre så ville han prova akupunktur på mig (nålar) jag blev helt jävla livrädd men det slutade ialf med att jag låg där på en massagesäng med nålar instuckna i nacken och i huvudet. Levande nåldyna skulle jag vilja kalla det. Så nu ska jag dit två gånger i veckan och leka levande nåldyna! Härligt.

Jobb idag ialf, började klockan 3 och matchen var knappast värd att kolla på ens, direkt efter jobbet drog jag en sväng ut till Kaxholmen (ja hanna ute på landet ;P) för lite guitar hero där jag stannade i cirka 3 timmar, kan ju inte direkt säga att det var något jag var duktigt på men det var ju ändå första gången så lite förstående får man ju ha! Vid halv tolv drog jag mig vidare för att möta upp mina tjejor som befann sig på en fest i vättersnäs, mycket trevligt folk men dock inte lika trevlig fest då saker blev tagna. Åkte snabbt in till stan men pratade mest i telefon med annie som hade förlorat både pengar och busskort och satt fast i vättersnäs, men tillslut löste vi det :) Pappa fick hämta mig vid halv två tiden och nu sitter jag här. Alla flickor kommer hit imorgon för vi ska julbaka så jag ska ladda min ipod full med julmusik så måste ladda ner lite nu! Ja det var en snabb förklaring (inte den bästa) på min kväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0