Jul och nyår, helt hysterisk.

Skolavslutningen imorses var nog en av de bättre jag varit med om, bra sång (mestadels) och inte en rektor som pratade i 45 minuter (priset tog ju rektorn i åttan som började prata om länsbussarna) och självklart en skyllt en av dansarna visade upp där det stod "jäfla peset!", thiiiiint (läs fint) som jag och Olivia hade utryckt det. Efter avslutningen så traskade jag med Olivia hem men begav mig ganska snabbt in mot stan för att möta Elin, vi har idag nog knallat runt i vartenda klädaffär i stan och på a6 och varken hittat en nyårsklänning till elin (panik) och inte en enda julklapp! Hur svårt kan det vara? Dock hittade jag en söt klänning till mig själv, lite clownaktig men jag tyckte den var cool, och jag älskar ju allt med urringad rygg.

Vet inte vad som händer ikväll, kanske lite fest tsm med Annie uppe på torpa? Vi får helt enkelt se vad kvällen har att erbjuda! Ska ialf upp tidigt imorgon, pappa vill vara istan vid 10 (?!?!) för att handla julklappar med mig och emma. Vet ialf att jag ska köpa lite nytt löshår och kolla på en kamera! Senare tror jag det var snack om en längre tur med bilen och övningsköra med, äntlgen får ja köra när det är ljust ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0