Innan skolan.

Ja jag börjar inte fören 13.20 idag vilket är tur det med tanke på hur sent jag var uppe igår. Har ialf piggnat till lite nu och gjort mig redo inför skolan! Blir lite brått efter skolan då jag slutar 16.55 och börjar jobba på kinnarps 17.00. Önska mig lycka till med den! Så idag hinner jag inte skriva så mycket heller eftersom jag är igång tills cirka 22.00 men jag finns ju alltid på min mobil om det är något ;)



Bjuder på en bild, här ser ni håret med. Ingen stor förändring bara lite ljusare!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ååå, jag vill ha din hårfärg!



En fråga... Har du färgat ditt hår så ljust du har nu, eller är det naturligt med slingor i? :) Funderar på att tona mitt ljusare!

2008-12-10 @ 16:56:31
URL: http://fourclover.blogg.se/
Postat av: Hanna.

haha tack vad kul att höra att du tkr den är fin :) Jadu jag har gjort så mycket med mitt hår så det är ett under att det ens sitter kvar på mitt huvud ;) Men den hårfärgen jag har nu är från börjad slingad hos en frisör (därefter skiftningarna) men nu färgar jag oftast håret hemma, med en extra ljus askblond, dock bara i utväxten som är rätt mörkblond, för vill ju inte vara knallvit i håret :)

2008-12-10 @ 17:23:25
URL: http://hannasmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0