ingen vila på jullovet.

Låg uppe försent igår känner jag nu, var ju ändå uppe redan vid sju imorses och var hos sjukgymnasten. Men det är smällar man får ta, jag hade trevligt och då tänker jag ju inte sova. Just nu sitter jag och pappa mitt imot varandra vid köksbordet med varsindator och mumsar på knäck och pappa mumlar för sig själv och säger "nej jäklar.. jo fan va bra jag är!" och hostar sådär vart annat. Pappa om du smittar mig till nyår så får du fan med mig att göra, okej?

Ska nog göra mig iordning snart, Tror jocke kommer förbi en sväng senare så vi kan bege oss in till stan för lite julklapps shopping, ja jag visste väl att jag skulle göra allt i sista minuten... men det är lika bra känner jag. Jag brukar aldrig kunna hålla mig och låta bli att säga vad jag har köpt. Har en julklapp kvar till syster nu, frågan är vad man ska köpa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0