Idag,

Nationella provet i matte gick ju åt helsike kan jag ju bara medela, saker som tex. natur och matte är inte min starka sida jag håller mig mer till ämnen som svenska, engelska, turism osv. längtar nästan tills jag får läsa Historia i trean, och Engelska B ska inte heller bli fel. Dock läser jag ju ingen engelska under hela tvåan så får se hur det går. Det är föresten sjukt att vi som går Turism bara läser Engelska A! Som tur är har jag ganska enkelt för språket men det finns ju de som dock inte har det.

Efterskolan idag så åkte jag Mimmi och Annie in till stan för en "lunch" på mackmakeriet och efter en stund kom även Olivia och Matilda och gjorde oss sällskap! Efter ett tag så drog vi en shopping runda inne på Gina och H&M och jag hittade min nyårsklänning! Äntligen, nu slipper jag tänka på det! Den är väldigt enkel och såklart svart, men jag piffar ju till den med smycken och ett par sexiga skor ;)

Jobb somsagt idag då, lika flumsiga som vanligt var vi och idag fick vi även för oss att smälta neverstop, mums för smällt choklad säger jag bara! Var klar vid ca. 22.15 då jag kände mig lite lagom seg och nu väntar jag på att duschen

Lite bilder från dagen:


Jag och Anna kör posen,


Bästa bilden idag, vi har fått en ny klämma på jobbet den kan man använda när man vill stänga påsar med katter, pudlar eller kanske en skog? Liksom, va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0