göra helt andra saker.

Jag ska städa rummet och jag påbörjade faktiskt det men sedan gick något snett och nu sitter jag här och lyssnar på britney spears och har på min mina mördarskor (11 cm klack, kärlek = hanna 186 cm) . Fråga mig inte hur det gick till, jag bara såg dom och tänkte, ja jag kanske kan inviga dom ikväll om jag drar ut resten är en lång historia ;) Nej jag måste ta tag i städandet, pappa kom in imorses vid sju och sa att det såg förjävligt ut. Fan jag är snart 18, måste få vara lite självständig och städa rummet när jag vill och själv känner för det ;) Eller vad säger du mamma?

Nej nu viktigare saker vad köper man till en 14 årig syster som typ lever för simple plan och håkan hellström och är sin storasysters totala motsatts?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0