Godnatt.

Inte så mycket uppdatering idag inte, har varit alldeles för slö för sådant! Imorgon blir det inte en enda lugn stund, skola mellan 8-17 och hela klassen ska dra ut på jullunch inkl. lärarna. Kan nog bli riktigt mys sådär, jag tycker om min klass. mestadels. Efter skolan så kommer nog Daniel hit, vi ska lämna lite saker och prata lite, det blir nog bra :) Och sedan är det plugg plugg plugg som gäller heeela kvällen. Gud vad jul lov är efterlängtat här med julafton, nyår, pulkarace och snöbollskrig ;) Klockan är nu tjugo över tolv och jag tänkte börja renskriva mitt idrottsarbete som ska in på onsdag, bättre sent än aldrig som jag brukar säga!

Jag säger tack åter igen till alla som gjorde lördags kvällen så underbar och speciellt tack till födelsedags "barnet" Annie! :)


såklart partyhattarna var på igår !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0