fjärde advent!

ja det är söndag och de känns för ja ska upp och gå till sjukgymnasten imorgon, nästan som skolan.. men ja ska inte låta det förstöra något nej jag tänker minsan sitta uppe hela natten ändå! Fast de gör jag ju dock även om det är mitt i en skolvecka.. härliga sovvanor.

Idag är det minsan fjärde advent! Helt sjukt för jag kan lova er att det var första advent för typ en vecka sedan. Men ialf denna dagen kommer innehålla massa mys faktiskt, jag ska nämligen gå och se på Twilight med Evelina! Alltför längesedan  vi umgicks och det är lite synd med tanke på att hon nog är en av de vännerna jag har kännt längst. Men ialf bio står på schemat och vad är inte bättre än bio på en söndag?

Igår kväll så åkte jag, Olivia, Elin och Annie till Jensens och käkade, redigt gott var det och vad mätt jag blev. Efter det så drog  i en snabb fika på Georges och efter det åkte jag hem och llåg och pratade på msn in till småtimmarna.

Nu ska jag gå upp och ta mig en dusch och sedan städa igenom mitt rum! Vi hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0