fängslande.

Jag är rikitgt inne i boken jag började läsa igår och är snart klar med de nästan 500 sidorna. Ja när jag väl har börjat läsa kan jag inte sluta! Det är precis sådana hära böcker jag älskar! Och det passar ju perfekt för mig som just nu är ganska sjuk att ha en sådan bra bok. Riktigt längtar tills jag kan börja läsa tvåan, ja när jag väl hittar böcker jag tycker om blir jag allt en riktig nörd.

Ja ialf vaknade jag imorses utav att jag mådde något enormt dåligt, låg kvar i sängen tills tre medans resten åkte ut till farfar och nu resten av dagen tänkte jag tillbringa med min dator och min bok i förd mjukisbyxor och en av pappas stora tröjor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0