Detta är något jag aldrig glömmer.

Ja med tanke på vad som händer i mitt liv just nu så kanske inte min blogg det första jag tänker på. Först och främst försöker jag umgås med vänner och familj och vara ensam så lite som möjligt. Jag kämpar hela tiden för att inte brista, för jag vill inte tillåta mig det nu.




Jag behöver sommar och jag behöver att tiden läker alla sår....




Jag älskar er mina vänner! Ni vet vilka ni är, Jag klarar inte en sekund utan er. Ni är mitt allt, Ni är männen i mitt liv  <3

Kommentarer
Postat av: Adam

Har alltid funnits här för dig Hanna Von Bacon haha =D

2008-12-06 @ 02:05:32
Postat av: Maddisen

Jag finns här hanna, även fast det kanske är lite konstigt mellan oss ibland så kan du ringa när som helst :D jag kommer... du har ställt upp för mig och jag ställer upp för dig<3

2008-12-06 @ 13:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0