Denna helgen.

Ja jag har ju skrivit ner denna helgen här så det är bara att läsa men jag måste tillägga att jag har umgåts med dom bästaste och finaste vännerna som finns! Jag säger det ofta och jag säger det igen, vafan hade jag gjort utan er?

Ialf julbaket blev en hit! Ja julmusiken var på och stämningen på topp! Det blev aldrig några pepparkakor (när vi väl skulle börja ville de flesta mest trycka i sig lussebullarna) ja ialf, vi höll på mellan sex till tio och skrattade och umgicks, sådär som vi är extra bra på! När alla hade åkte så gosade jag och syster oss ner i soffan och tittade på Britney Spears: of the record. Jag började nästan gråta, nästan. En gång ett britney fans, alltid ett britney fans.

Imorgon kl 8 ska jag på akupunktur och leka levande nåldyna, vet hur trött jag kommer vara så jag har (för en gångs skull) lagt fram det jag ska ta på mig så jag inte spenderar 15 min på att välja kläder. Och med lycka kan jag medela att ett par av mina snyggaste jeans sitter perfekt nu och jag kommer i ett par andra favoriter. Härliga tider. Nej nu ska jag se på Eva och Adam och drömma mig bort bland alla mina tankar!



pepparkakshus och julgodis, det är insidan som räknas.



Olivia hjälpte till med lussebullarna så vad hade vi förväntat oss egentligen?




Kommentarer
Postat av: Olivia

EN SNOPP :D

2008-12-08 @ 18:00:00
URL: http://olivjashining.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0