allt som har med nålar att göra kan inte vara bra.

Jag vet inte ens hur jag ska beskriva hur skoltrött jag är här, jag är inte trött i själva skolan så för på den jävla skolan finns det banne mig dom bästa personerna i världen. Jag är mer trött på själva skolarbeten. en och en halv vecka kvar till lov, vet ni hur jag ska fira det? SOVA! som de flesta skulle jag tro. Förhoppningsvid får jag in ett och ett annat snöbollskrig med, men det är ju beroende på vädret. Just nu sitter jag och elin och längtar efter svensk sommar, satan i gatan vad den sommaren ska bli underbar (men så säger jag om alla sommrar, men satan i gatan vad jag inte är 17 år längre då).

Ska hoppas på att min mamma kommer hem snart och visa henne mitt blåmärke jag fick ifrån akupunkturen i måndags, tycker en väldans massa synd om mig själv. Och jag behöver lite medlidande.

om det är skönt? hur skönt tror du att det är att ha nålar i nacken, på huvudet och på armen i ca 10-20 min?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0