23 December

Det är nära nu, snart julklappar och det härliga som hör till (julklappar). Ska försöka få med lillasyster ner till stan en snabbis och senare ikväll så ska vi ha familje mys här hemma. Har inte varit hemma en enda kväll nästan på jätte länge känns det som. Vid elva så blir det en julpromenad med Olivia om hon mår lite bättre, fira in julen tillsammans och så :)

Tidigt imorgon bitti beger sig familjen smedberg + katten till Stockholm där vi ska fira julen hos min faster och så blir det nog att hälsa på farfar lite med. Kommer hem den 26 då jag ska jobba redan 13.30. Men ja kommer ha med mig datorn troligen och ja lär skriva mer innan jag åker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0