2008/2009



En sak är säkert och det är att 2009 ska bli mitt bästa år hitills, ja med den inställningen tänker jag fira in året om en vecka! Jag ska fira in året med personerna jag älskar och vi ska dansa hela natten lång. Så mycket händer detta året, vi alla passerar 18 års strecket och blir äntligen myndiga, alla dessa 18 års fester vi ska hålla. Sommaren ska vi inte ens snacka om med dess resor och utflykter. Och det är väl knappast en hemlighet att jag nästan längtar mest tills Maj? Månaden då inte bara jag fyller 18 utan även ett antal fler.. tätt inpå varandra oxå. Ja det skilljer bara dagar och veckor.  Vi börjar vårat sista år i skolan med, hur spännande studenten och balen än verkar vill jag inte att det tar slut, jag är lycklig över att ha 1½ år kvar i skolan just nu och inte behöver tänka på allt det dära förens 2010. 2009 kommer bli något bra, det vet jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0