2008.



Det bästa med 2008:

Jag har insett att jag är stark som person och jag klarar mig själv, även om jag vill ha någon vid min sida så klarar jag mig lika utmärkt utan. Jag kommer fira in 2009 med bättre självförtroende än någonsin och med inställningen att detta ska bli mitt bästa år hittills.

Det sämsta med 2008:

Jag fick mitt hjärta krossat ännu en gång och det tog väldigt hårt på mig som människa, jag tror det var vändpunkten för mig. Jag lyckades aldrig med mitt mål att spara pengar (500 kr har jag hittills på mitt sparkonto) och jag insåg tyvär att saker jag säger och vill sällan blir av.

(väldigt kort sammanfattning)


Kommentarer
Postat av: 20 min i högklackat

världens finaste hanna. både insidan och utsidan.

2008-12-31 @ 13:18:18
Postat av: MAMMA

Världens bästa Hanna kommer att få ett underbart 2009!!!

2008-12-31 @ 13:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0