Utekvällen.

Går kvällen var helt underbar tillsammans med alla kvällen började hemma hos Olivia där de flesta av oss tjejer sammlades för första gången på alltför länge! En galen biltur med Matilda och sedan var vi taggade och igång ; ) framåt ett tiden kände jag att jag skulle göra som de flesta och börja dra mig men när jag hoppade av bussen och promenerade hemmåt hittade jag bara sådär en fest på vägen i ett av husen. Och med folk man känner, sikket sammanträffande. Jag stannade där och framåt halvtre ringer Daniel och vi bestämmer oss för att möta varandra för att sedan återgå till festen. Framåt halv fyra tiden kände vi ändå att det var dags att gå de 10 meterna det tar för att komma til mitt hus och gå hem.

Just nu vill jag bara spendera mina sista pengar på en sista minuten resa! Vad härligt det hade varit att bara få komma iväg nu de sista veckorna vi har av lovet. Men jag har ialf mina lilla tripp jag ska göra med Daniel nästa vecka. Ni ska bara veta vad jag längtar! Vi beger oss till Göteborg nästa onsdag spenderar dagen tillsammans inne i staden och ska bara va, äta gott och självklart ta en och en annan tur i butikerna ;) Frammåt eftermiddagen ska vi möta upp min Mamma och Pappa och bege oss till Marstrand som ligger ute i göteborgs skärgård. Där ska vi spendera en kväll/natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0