Tror du på spöken?

Efter natten i fästningen sökte jag upp ett ställe jag alltid har varit intreserat av, jag är helt ställd av stället och dess kusligheter och faktiskt på någon nivå tror jag att det som händer inte är påhitt. Jag snackar om Borgvattnets Prästgård ett hus från 1800 talet som förr var just en prästgård som gjordes om på 40 talet. Ja jag har sagt att någongång i mitt liv ska jag övernatta där, stället är nu omgjort till ett slags hotel för folk som vill uppleva det övernaturliga, Men jag vet själv hur enormt rädd jag är i sådanna situationer även om jag tycket det är otroligt intressant. Men som sagt någon gång i mitt liv..

Ja ni kan ju läsa om folk som bott där och deras upplevelser i huset samt. historia, bakgrunden och lite bilder här --> http://hem.passagen.se/tintin2/borgvatt.htm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0