Tiderna.

Ja schemat var trots allt inte så dumt! Nu när vi har gått igenom med Ann-britt (våran lärare) om vilka lektioner vi har och inte har så ser det ut typ såhär (det är bara måndagarna och tisdagarna som e något jobbiga) :

Måndag: 5 lektioner, 08.00 - 14.55
Tisdag: 6 lektioner, 08.00 - 16.00
Onsdag: 2 lektioner, 09.40 - 12.35
Torsdag: 2 lektioner, 10.00 - 13.30
Fredag: 3 lektioner, 08.00 - 14.30


Ja och lektionerna verkar vara roligare nu med, lite roligare kurser och mycket mer turism (vilket inte är så specielt konstigt eftersom vi går turism, smart) Övningsföretag låter rätt spännande med så de ska va kul och se vad det innebär. Något som dock inte känns så spännande är Naturkunskapen. Dock är lektionerna på 40 min så de står jag nog ut med, inte för att jag fattar hur jag ska lära mig något.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0