rädsla

Daniel har gått och blivit sjuk dagen före vi ska åka till göteborg, ni ´som följer min blogg vet hur mycket jag har längtat efter att få komma iväg med honom. När jag har mått som sämst den senaste veckan är det den tanken på att åka iväg med honom som hållt mig uppe, jag vet hur töntigt det låter men det är sanningen. Nu sitter jag i stort sätt och bara hoppas på att han ska må bättre och att de onda lägger sig.

Igår slutade det med att Olivia, Ellie och Nattis stannade när alla andra hade gått och eftersom det var måndag och bussarna slutat gå så stannade dom över natten. Vi bestämde oss för att bära in massa madrasser i mitt rum och när jag vaknade runt 4 tiden på morgoen var det en enorm hetta som slog över mig. Så det var ju bara att palla sigupp och hämta vatten och öppna alla fönster.  Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt med mig själv, har lite kvar att städa men ska ta det om en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0