När planerna går liiite för långt.

HαnnαSmedberg´ säger:

Ja ska vara rik ha en våning på upper east side, göteborg och ett slott i italien eller frankrike, smal som en super modell och snygg som fan.

louise, säger:

samma här

louise, säger:

jag ska ha ett hus i californien med

louise, säger:

bo granne med britney spears typ

 - HαnnαSmedberg´ säger:

Aah där kan ja me ha ett ställe

louise, säger:

sedan ska jag bara röka och festa inte äta och bli skriven om i tidningen när jag hänger med olsen tvillingarna att man borde bli insläng på rehab för både ätstörningar och alkolism

louise, säger:

då har jag nått toppen

 - HαnnαSmedberg´ säger:

du tar californien och jag new york sedan så kan vi hälsa på varandra med våra egna små privatplan

louise, säger:

lätt

louise, säger:

fyfan va gött

louise, säger:

sedan ska jag äga ett hotell i las vegas

 - HαnnαSmedberg´ säger:

aah å jag typ tar över hela vita huset

louise, säger:

och målar det rosa

När tog fantasin över igentligen? Och när borde vi ha slutat drömma?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0