Min förmåga.

Jag har en förmåga, jag ha väldigt lätt för att snappa (om man nu kan säga så) upp låttexter, dem sätter sig väldigt lätt i huvudet utan att jag själv tänker på det då jag alltid brukar kunna sjunga med i låtar jag hör på tv,radio osv. Fast sedan vet ja att de e väldigt lätt att lära sig en låt man tycker om. Synd bara att jag inte har samma förmåga när det gäller läxor och prov. Kanske ska sjunga igenom nästa prov så det sätter sig?


Sitter här i en inbakad fläta så jag vaknar med fint lockigt hår imorgon, fast vet att de kommer att vara stort och fluffigt bara men ändå. Nu håller både jag och Zoey på att somna i soffan så ska bära upp henne och sova! Godnatt.

Kommentarer
Postat av: rebecca

åååh läste din blogg nu, jag tycker faktiskt om den :) kommer nog att fortsätta läsa den , jättesnygg header har du också :)

2008-08-26 @ 23:50:40
URL: http://rebeccasegedi.blogg.se/
Postat av: hanna

Tack, det var jätte kul att höra! :)

2008-08-27 @ 16:07:43
URL: http://hannasmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0