mamma.

Ja jag hoppas på att snart få bli mamma till en lite kattunge, ska upp till ikea och a6 och inhandla lite sådant som behövs imorgon! Känns så overkligt att det faktiskt eller trodligen är på gång nu, för jag vet att pappa viker sig snart och kan inte motstå ett ja. Ska iväg på söndag och kolla på ngra om dom inte redan är sålda annars har jag kollat upp några på en sida som jag har förälskat mig i. Hoppas nu lillasyster inte läser detta eftersom jag vill att de ska komma som en chock, men tror inte hon läser min blogg så det e nog lugnt! Annars lär ja ju höra ett skrik av lycka om hon läser det ;) Vi har några namnförslag och mamma är helt instäld på Bosse om vi får en kille (chamerande va?) Tjockis är oxå en annan favorit eller är der för grymt? Haha needå vi ska nog komma på något fint ;)

Kommentarer
Postat av: Louise som snart är i grekland och ligger på playan och tänker på bosse

Bosse, hel seriöst det var det tuffaste namneet hahaha det måste den heta :D !!!!!

2008-08-16 @ 16:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0