Längtan.

Ja det är ju som sagt dags för skola nu på onsdag, vad hände med sommarlovet? Vart tog det vägen? Men denna veckan kommer bjuda på väldigt mycket roligt! Ja imorgon får jag se vad som händer, kanske träffa Daniel om han hinner efter Vimmerby som han nu befinner sig i. På onsdag börjar ju som sagt skolan igen och torsdag är det väl att komma igång i skolan som gäller, HPTU2C som vi numera heter, en klass med 14 tjejer och 1 kille, ska bli spännande ;) På fredag annländer lite släktingar hit för att på lördag är det 50 års fest här hemma som gäller, fullt ös med andra ord. På söndag är det första jobbdagen uppe på Kinnarps Arena som gäller och på kvällen ska jag hämta min älskade lilla bebis (kattungen) :D

Ja vi är fullt redo nu här hemma för en lite kisse som springer omkring, jag var innan idag upp och köpte kattlåda, matskålar, halsband, lite godis m.m till den.  Nu längtar jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0