läggdags.

Ligger här i sängen redo för att sova, ska bara läsa lite ur en bok jag ska läsa i svenskan "kort kjol" heter den och verkar faktiskt riktigt bra! Eva förstod nog att vi inte var så glada att läsa i böcker vi inte alls tyckte om så nu hade hon valt fram ett helt gäng med bra böcker! Hade dock läst dem flesta förutom denna, ska bli spännande. Zoey ligger här bredvid mig med precis som varje kväll, hon är så duktig och somnar när jag somnar (dock vaknar hon och vill leka i ca en halvtimme kl fem på morgonen innan hon somnar igen, men det är ju en annan historia) Hon är så söt, hon ligger på sin blåa filt och min vita nalle är hennes huvudkudde just nu. Ett annan populär sak som huvud kudde är oxå mitt tangentbord för det är ju så varmt och surrar ju så skönt. haha sötnosen min <3

Imorgon börjar jag 8.00 och har Psykologi A som första lektion, har aldrig haft det så det ska bli spännande! Och på lördag jobbar jag min sista mcdonalds tid, rätt skönt att få göra något nytt nu! skönt med omxäxling ibland.

Nej nu har katten däckat och likaväl jag snart, hörs! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0