kan inte stanna hemma.

Borde vara hemma ikväll eftersom jag kanske har fått ca. 4 timmars sömn i natt och har ju mått som jag mått idag så är ju inte direkt den piggaste men inte sitter jag hemma och deppar för det. Följer med Olivia, Ellie och Nattis ut ikväll, får se hur länge dock eftersom jag börjar jobba kl 10 imorgon. Blev inte en sådan stor fixning slängde snabbt på mig löshåret och har satt upp håret i en toff, ett svart fodral från gina och ett par jeans fick det bli med. Funderar på att inhandla nytt löshår i göteborg, ska tydligen ligga en jätte bra affär vid NK någonstans. någon som vet vilket affär jag menar och om den är bra?

Känns ganska bra att veta vad som händer dagarna framöver nu, känns bäst så. Hatar att sitta och inte veta vad som händer, jag vill ha saker planerat i förväg. Det är sådan jag är.

Nej nu ska jag gå till bussen! Ha en trevlig kväll! Ciao.

Kommentarer
Postat av: LOLLO BABE

jag vet vart den ligger :p. billigt och bra löshår för typ 350-400 kr. den heter safari har jag för mig och ligger runt hörnet på condeco. Gå igenom kompassen tills du kommer till condeco gå sedan runt hörnet så ser du typ en tidningsaffär eller nått som ligger jämte solo, på samma sida fast längre ner ligger affären :)

2008-08-08 @ 23:51:05
Postat av: Hanna

Okeej tack så jätte mycket! Ska absolut dra dit och kolla in vad de har för något :)

2008-08-09 @ 00:27:47
URL: http://hannasmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0