jeans.

Jag är en sådan person som hatar att prova jeans och köpa dem, att stå där i provhytten och försöka trycka på sig ett par jeans som inte vill på är ju bara tragiskt, eller hur? Men nu de senaste två dagarna har inhandlat mig 2 par. Jag har nyss upptäckt hur bra H&Ms jeans faktiskt är! Dem är snygga och otroligt prisvärda! Det kan ju knappast bli bättre. De jag köpte igår kostade 398 :- och idag hittade jag ett par för 178 :- har aldrig varit med om billigare jeans!


Jeansen för 398 kronor.

Och så har jag sagt upp mig från Mcdonalds idag med! Nu jobbar jag bara 12-21 på lördag sedan är det slut för min del på det stället! Ska jobba uppe på Kinnarps Arena nu till hösten osv nu istället och nu någon dag ska jag gå ut med mitt CV på lite olika ställen på stan/a6. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0