jag såg bra.

Som många kanske vet, eller inte vet, så har jag världens sämsta syn! jag skojjar inte. Utan glasögon eller linser ser jag absolut ingenting allting är bara suddigt! Så imorses när jag vaknade upp och tittade ut över rummet så såg jag plötsligt bra! Jag kunde se allting helt klart, för en ynka liten sekund blev jag överlycklig tills jag insåg att jag råkade somna med linserna på igår kväll...

Ska snart upp och göra mig iordning, pappas 50 års fest hålls här hemma idag och släkten börjar ramla in för fullt om någon/några timmar. Jag har beslut ångest när det gäller kläderna, jag vet inte riktigt om min nya svarta klänning känns för uppklätt eller om jag ska ha strumpbyxor eller jeans under? Kanske ska köra lite avslappnat med Jeans och något snyggt linne? Ush, jag kan inte bestämma mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0