Hejdå Mcdonalds!

Ja det var sista jobbdagen idag! Aldrig mer stå bakom kassan på donken för min del och det känns ganska skönt faktist. Har jobbar i nio timmar och när 4 timmar hade passerat höll jag på att dö så trött var jag, kan ni tänka er hur kul det var att veta att det "bara" var fem timmar kvar då? Jag och Daniel gick ändå och la oss ganska tidigt igår (tror jag, hade inte så stor koll på tiden)  så förstod inte riktigt varför jag var så trött. Nu sitter jag här fullt påklädd i mjukis kläder och det finns verkligen INGENTING bra på tv, ja ni kan nog knappt inte förstå hur tråkigt jag har det. Men man kan ju inte ha kul varje lördag kväll, tydligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0