Härliga väder, härliga humör.

Sitter mest just nu och väntar på att Daniel ska sluta sitt jobb och att mamma ska göra klart maten, magen kurrar och eftersom vädret är som det är vill jag bara sätta på en film eller ngt och krypa ner hos min älskling. Vilket för övrigt måste vara det bästa man kan göra när vädret är så äckligt som det är! Vet nog att det är många därute som kan hålla med mig ;)



Måste bara lägga in vad min kompis jocke sa till mig igår när han skulle beskriva vad en lektion var för något (tydligen tror han att jag är dum i huvudet och att på min linje aldrig har några lektioner, vilket stämmer delvis ;P)

"alltså en grupp människor samlas (oftast barn, om det inte heter komvux, då är det invandrare) vid bänkar och har böckre och i sällsynta fall pennor med sig och så står det en vuxen (oftast cepe) person längst fram och tjatar om något tråkigt... men det kan vara ganska trevligt ibland, om man verkligen skiter i vad personen längst fram pratar om och man själv gör som man vill"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0