Fika, shopping och mera shopping.

Satte sprätt på de sista av lönen idag! Först började vi med en kaffe på ett fik där vi oxå blev invaderade av getingar, iden att sitta ute var tydligen ingen bra ide. Med min geting skräck så fick vi gott nöja oss med kaffet innomhus. Efter det köpte jag en ny klänning på Vila som jag tänkte ha på mig imorgon då det ska bli femtioårs fest här hemma, grattis pappa i efterskott typ. Sedan fick det bli ett par leggings till klänningen och sedan var jag nästan pank, men lön på måndag och några hundralappar finns väl kvar i plånboken så jag klarar mig!

Nu ska jag leta efter min mobil sladd så jag kan lägga ut lite bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0